Välkommen

Följ med min blogg om lantlig ljus inredning, trädgård och sådana saker som förgyller vardagen!

onsdag 13 april 2011

Sjukstuga och lite kök

Idag har jag en tråkig grå dag, har vart förkyld i över en månad och nu har det satt sig i mina bihålor så jag har fått bihåleinflammation. Det värker i hela käken och pannan. Men ont ska med ont fördrivas så idag har jag bokat tid för akupunktur. Jag är absolut inte sugen på att åka och spola ur bihålorna så nu dricker jag varmt te i mängder, överdoserar nässprej, tar penicillin, ligger med huvudet högt med andra ord gör jag allt jag kan. Någon som har några fler bra tipps så tar jag tacksamt emot.

Här kommer lite mer kort från köket. Dörrarna leder in till vardagsrummet, de ska få glas och ny färg snart. Fast är inte helt säker på det där med färg tycket att det är väldigt mycket liv i dem när de är trä rena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar